fredag den 27. april 2012

Jeg skal have lavet min næse på mandag!


Jeg er simpelthen så spændt! Som overskriften fortæller så skal jeg have lavet en næseopperation nu her på mandag. Ih hvor jeg bare glæder mig. Jeg har været rigtig ked af min næse de sidste 10 år, så nu skal det bare være. Operationen får jeg foretaget på et privathospital på Frederiksberg. Jeg har været til 2 konsultationer og jeg var ikke i tvivl. Jeg skal have taget noget af næsetippen af da den er for stor. Den brusk de fjerner bruger de så øverst på næseryggen, så jeg får et naturligt svaj. Jeg har en ¨knold¨ på næseryggen som de fjerner. Og sidst men ikke mindst skal den rettes op da den er mega skæv.. Hæhæ..
Så det er ikke en helt lille opperation. Jeg får et lille ydre snit og så skal jeg efter operationen have en trekantet ¨kappe¨på i en uge. Derefter fjerner han både kappe og stæng. Jeg skal nok opdatere jer løbende.. Ha' en rigtig god fredag aften!
Hej med jer!

Jeg har i lang tid gået og tænkt over at få mig en blog. Men jeg er ikke så god til alt det tekniske så jeg starter lidt forsigtigt ud. Min blog kommer til at indeholde mange temaer. Jeg elsker nemlig mad/sundhed, indretning, mode og skønhed.

Om mig selv kan jeg fortælle at jeg er 23 år og bor i Esbjerg sammen med min kæreste. Jeg arbejder i en butik, hvor jeg fungerer som butikschef.

Jeg håber i vil følge mig her på bloggen! :)

De bedste hilsner Cilotte