Hej med jer!
Jeg har i lang tid gået og tænkt over at få mig en blog. Men jeg er ikke så god til alt det tekniske så jeg starter lidt forsigtigt ud. Min blog kommer til at indeholde mange temaer. Jeg elsker nemlig mad/sundhed, indretning, mode og skønhed.
Om mig selv kan jeg fortælle at jeg er 23 år og bor i Esbjerg sammen med min kæreste. Jeg arbejder i en butik, hvor jeg fungerer som butikschef.
Jeg håber i vil følge mig her på bloggen! :)
De bedste hilsner Cilotte

Ingen kommentarer:
Send en kommentar